Корекційний
кінозал
(позакласний
захід для 0-Б класу)
Мета:
Корекційно-навчальна:
- активізація,
уточнення та збагачення словникового запасу за такими лексичними темами: пори року; школа та шкільне приладдя.
- спонукання
дітей до активного та виразного мовлення;
- виховання уваги до зверненого мовлення;
- вживання у власному мовленні різні за метою
висловлювання та інтонацією речення;
- формування
графо-моторних навичок.
Корекційно-розвивальна:
- розвиток артикуляційної, дрібної та
загальної моторики;
-координація мовлення з рухами творчого уявлення;
- розвиток зорового та слухового сприйняття і уваги;
-розвиток логічного мислення під час відгадування
загадок;
-розвиток психічних та фонематичних процесів;
-розвиток зорово-просторового сприймання, уявлення;
зорового аналізу та синтезу, зорового контролю; формування зорово-моторної
координації.
Корекційно-виховна:
- формування навичок співпраці,
взаєморозуміння, доброзичливості, вміння працювати з дидактичним матеріалом,
розвивати бажання та інтерес розповідати за власним бажанням;
-виховання творчої активності та вміння уважно слухати
один одного.
Обладнання:
Відео, дидактичні картки, олівці.
Хід заходу
1. Організаційна частина: оголошення теми й мети заходу, створення позитивного
настрою на заняття.
Дзвоник
нам дає сигнал –
Працювати
час настав.
Тож
часу не гаймо,
Заняття
починаймо!
2.
Артикуляційна гімнастика.
-
Давайте разом з Машею зробимо невеличку
зарядку для язичка, щоб він розім’явся і слухався нас.
3.
М\ф «Пори року».
-
Діти, а які ви пори року знаєте? Зараз
ми перевіримо ваші відповіді.
Мультфільм про пори року.
4.
М\ф «Місяці».
-
Діти, а які місяці знаєте? А тепер
давайте поглянемо, чи вірно ви відповіли.
Мультфільм про місяці.
5.
Пальчикова гімнастика.
-
А тепер трошки пограються наші пальчики.
Слухайте уважно і повторюйте рухи за мною.
6.
Загадки.
-
Зараз ми з вами спробуємо відгадати
цікаві загадки про школу.
7.
М\ф «Цікава абетка».
-
А тепер давайте послухаємо цікаві
віршики про букви.
-
Зараз ми зробимо невеличку перерву.
8.
Фізкультхвилинка «Раз, два, три».
-
Дітки, а зараз ми з вами трошки
перепочинемо.
Уважно слухайте і дивіться на екран,
давайте разом повторювати рухи.
А тепер продовжимо слухати віршики про
букви.
9.
Д\гра «Допоможи Маші».
-
Діти, подивіться уважно на свої картки.
Одного разу Маша пішла гуляти і заблукала. Маша дуже полюбляє співати різні
пісеньки. Давайте допоможемо дівчинці знайти дорогу додому, проклавши їй шлях
по літері «А».
10.
Д\гра «Фонетична зарядка».
Є на світі різні звуки
Чути їх складна наука!
Ти прислухайся, завмри.
Якщо зможеш –
повтори!
Капотять
краплини в тиші:
К – к – к –
к;
Шарудять у
сіні миші:
Шшшшшш;
Песик дихає
у сні:
Х – х – х
–х;
Цвіркуни
цвірчать в траві:
Ц – ц – ц –
ц;
Барабанить
град по стрісі:
Г – г – г
–г;
Там жуки
літають в лісі:
Жжжжжжж;
Вітер в
лісі зашумів:
Шшшшшш;
У вікно
комар влетів:
Ззззззззззз;
Тигр
розсерджено ричить:
Ррррррр;
Каша на
плиті кипить:
П – п- п -
п;
Фиркає
старий їжак:
Ф – ф –
ф-ф;
Мукає
корова так:
Ммммммммм;
З крана
сочиться вода:
Сссссссс;
Молоток
цвях забива:
Д – д – д –
д;
Колесо
качав насос:
С – с – с –
с;
Важко рушив
паровоз:
Ч- ч – ч-
ч;
Мітли
люблять підмітати:
Щ – щ – щ
–щ;
Болить зуб
у ведмежати:
Н – н – н –
н;
Пароплав
гуде в тумані:
Лллллл;
А ворона на
паркані:
Кар – кар –
кар!
11.
Підсумок заходу.
Діти! Ви сьогодні дуже гарно попрацювали, тому вас
чекають цікаві сюрпризи!
Ви сьогодні молодці!
Комментариев нет:
Отправить комментарий